آخرین وضعیت بوت کمپ ما

آخرین وضعیت بوت کمپ ما

یکی از بزرگترین معضلات جامعه ما علی رغم داشتن افرادی با تحصیلات دانشگاهی مشکل نبود تخصص می باشد. به گونه ای که حتی بعضی افراد مجبور می شوند پس از پایان دانشگاه خود به دنبال فعالیت در حوزه های کاری غیر از تحصیلات خود بپردازند و ارزش آفرینی کمی را برای جامعه به وجود می آورند، بسیاری از این افراد در دانشگاه های دولتی تحصیل میکنند که این نشان می دهند بخشی از سرمایه گذاری کشور برای پرورش نیروی مورد نیاز، سالانه هدر می رود و این اتفاق منجر به این شده که هر شرکتی که در صنعت خود به دنبال نیروی مناسب میگردد با چالش های زیادی روبرو شده و حتی مجبور به استخدام نیرو های نامناسب شود. درصنعت IT، یکی از موقعیت های شغلی که در آن، کشور دچار کمبود نیروی متخصص شده، برنامه نویسی می باشد، یکی از دلایل این معضل، عدم وجود برنامه های آموزشی مناسب برای دانشجویان در دانشگاه ها می باشد که در کنار آن می توان به وضعیت پذیرش دانشگاه ها (کنکور) نیز اشاره کرد.

یکی از اهداف شرکت دانش بنیان پیام گستر فاوا در برنامه های توسعه ای خود، استفاده از ظرفیت موجود شرکت برای بهبود توانمندی جامعه است که به تبع آن با افزایش توانمندی جامعه، توانمندی شرکت نیز افزایش خواهد یافت.

بوت کمپ ها دوره های آموزشی کوتاه مدت و فشرده ای هستند که برای آماده سازی متقاضیان ورود به بازار کار طراحی شده اند.
پیام گستر فاوا در سال 1400 و برای اولین بار در کشور، تصمیم گرفت بوت کمپ رایگان با تعهد استخدام سه ساله در حوزه برنامه نویسی و به صورت جامع برگزار کند که در این راستا اعضای این بوت کمپ، پس از بررسی و مصاحبه از حدود 200 نفر متقاضی انتخاب شدند و هدف این دوره تامین نیروهای شرکت به صورت مستقیم و آموزش به وسیله اساتید شرکت بوده است و پس از پایان دوره اعضای بوت کمپ به تیم توسعه محصول شرکت برای توسعه نرم افزار دژبان، نرم افزار پخش مویرگی کارا و پروژه سامان (نرم افزار در حال توسعه) افزوده خواهند شد.

تاکنون سه ماه است که این دوره شروع شده و اعضای بوت کمپ دوره های c# مقدماتی و sql server را با نمرات عالی گذرانده و هم اکنون در حال گذراندن دوره .Net Core هستند و پس از آن دوره های html css js jquery ajax و Angular را خواهند گذراند.

اطلاعات تماس