با چه ابزارهایی سازمان خود را بهتر کنیم؟

با چه ابزارهایی سازمان خود را بهتر کنیم؟

گیت کنترل تردد، دستگاه گشت و نگهبانی، نرم افزار راست و نرم افزار پلاک خوان از جمله متداول ترین و کاربردی ترین ابزار و وسایل مهم برای استفاده در بهبود سیستم های امنیتی و نظارتی هستند.

این ابزار ها، از دو جزء کلی سخت افزاری و نرم افزاری، تشکیل شده اند؛ که در کنار هم و یا با همراهی سایر تجهیزات، می توانند به افزایش کیفیت و بهبود دقت و سرعت سیستم حفاظتی، کمک نمایند.

از میان این چهار وسیله، گیت کنترل تردد و دستگاه گشت و نگهبانی به عنوان اجزای سخت افزاری شناخته می شوند که با کمک برنامه ریزی های بخش نرم افزاری، قابلیت عملکرد می یابند.

نرم افزار حراست و نرم افزار پلاک خوان نیز، از جمله تجهیزات نرم افزاری هستند، که در بطن تجهیزات سخت افزاری مختلف، به ایفای نقش می پردازند.

نرم افزار حراست

نرم افزار حراست دژبان
نرم افزار حراست، یک نرم افزار جامع امنیتی است، که در زمینه تمام تجهیزات اعم از سخت افزار یا نرم افزار، به عنوان یک ساز و کار یکپارچه کننده و بهبود بخش عملکرد های اجزای مختلف یک سیستم، و ایجاد شبکه ارتباطی مشترک، میان آن ها، کارآیی عالی تر واحد امنیتی را برای تحلیل بهتر داده های ثبت شده و اطلاعات دقیق تر، تضمین می نماید.

گیت کنترل تردد

گیت کنترل تردد، وسیله ای است برای نظارت بر ورود و خرج، و عبور و مرور افراد، که در اماکن مختلف عمومی و یا مسکونی و شخصی، نصب می گردد؛ و با کمک برنامه هایی که توسط نرم افزار های حراستی، از آن پشتیبانی می کند، برای کاربرد های مختلف، استفاده می شود. این وسیله، هم چنین برای احراز هویت عابرین در برخی اماکن امنیتی، بسیار کاربرد دارد.

نرم افزار پلاک خوان

نرم افزار پلاک خوان، معمولا همکاری نزدیک با دوربین های پلاک خوان دارد. این نرم افزار، با بررسی عکس ها و تصاویر ثبت شده توسط دوربین های پلاک خوان، با هر نوع کیفیتی، بدون دخالت کاربر، توانایی بررسی و تحلیل و خوانش نوشته های روی پلاک خودرو ها، اعم از حروف و اعداد را، داشته و به واسطه بانک اطلاعاتی اش، برای احراز هویت، طبق پلاک خوانده شده، کاربرد دارد. مهم تر اینکه، این نرم افزار، قابلیت خوانش و تشخیص دقیق پلاک ماشین در حال حرکت را در لحظه دارد و به همین دلیل برای عملیات آنلاین به کار می رود.

دستگاه گشت و نگهبانی

دستگاه گشت و نگهبانی، شامل یک بخش سخت افزاری کوچک و قابل حمل است، که با قابلیت برنامه ریزی بخش نرم افزاری اش، موجب نظارت بر کار نگهبانان در هنگام گشت زنی، بررسی حضور آن ها، تعیین نقاط نظارتی و مسیر گشت زنی، است.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات تماس