کاربرد اتوماسیون حراست تحت وب برای امنیت سازمان‌ها

کاربرد اتوماسیون حراست تحت وب برای امنیت سازمان‌ها

امروزه با ورود اتوماسیون حراست تحت وب به سیستم حراست و نگهبانی شرکت‌ها، مدیریت امنیت و کنترل تردد بسیار راحت‌تر از قبل شده است. این نرم افزار  یک سیستم جدید در زمینه‌ی سامانه‌های اتوماسیون نگهبانی و حراست است که از نظر نرم افزاری با داشتن نرم افزار تحت وب، محدودیت‌های دیگر نسخه‌ها را ندارد و استفاده از آن بسیار راحت‌تر است. در ادامه در مورد کاربرد اتوماسیون حراست تحت وب توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد.

کاربرد اتوماسیون حراست تحت وب

کاربرد این اتوماسیون در زمینه‌ی امنیت بسیار حائز اهمیت است و امکاناتی که دارد تا حد زیادی کار مسئولان حراست را کمتر می‌کند. با پیشرفت صنعت و تکنولوژی ابزارهایی همچون گیت کنترل تردد ، پلاک خوان خودرو، دستگاه‌های اسکن X-RAY، فلزیاب‌ها، سامانه‌های گشت و پاسبانی، ایست و بازرسی، سامانه‌های نظارت و کنترل تصویری به اتوماسیون نگهبانی اضافه شده است که علاوه بر سریع‌تر پیش بردن کار، امکان خطا را به حداقل می‌رسانند. این نرم افزار های حراست می توانند که در زمینه‌ی کنترل تردد و عبور و مرور خودروها امکان ثبت نوع و شماره خودرو را در سیستم بدون دخالت اپراتور نقش داشته باشند. همچنین می‌توان مشخصات کامل خودرو، راننده و در صورت وجود بارنامه را به صورت کامل در سیستم ثبت کرد.

مزایای این نرم افزار

اتوماسیون حراست تحت وب با تمامی نرم افزارهای مدیریت پرسنل، حقوق و دستمزد سازگاری دارد. این نرم افزار موجب کاهش مصرف کاغذ در شرکت‌ها و از این رو باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. همچنین نیروی انسانی مورد نیاز در بخش حراست و نگهبانی کاهش می‌یابد. به دلیل کاهش دخالت نیروی انسانی در سامانه دقت عمل افزایش می‌یابد. تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های سازمان به طور کامل ثبت شده و در صورت نیاز می‌توان از اطلاعات استفاده کرد. مدیریت بهتر انبار با در نظر گرفتن کالای امانی صورت می‌گیرد و می‌توان تمامی کالاهای خارج شده از شرکت را ثبت کرد.

اطلاعات تماس