استفاده از نرم افزار مراجعین در اتوماسیون حراست

استفاده از نرم افزار مراجعین در اتوماسیون حراست

استفاده از نرم افزار مراجعین برای کنترل تردد مراجعین و برقرار نظم و امنیت در سازمان‌ها و ادارات به خصوص سازمان‌هایی که مراجعین زیادی دارند، اهمیت زیادی دارد. در حقیقت در سازمان‌های با مراجع زیاد، کنترل مراجعین محوریت اصلی نظم سازمان را تشکیل می‌دهد. در این مقاله استفاده از این نرم افزار در اتوماسیون‌های حراست برای افزایش نظم مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

استفاده از این نرم افزار برای نظم سازمان

در بسیاری از سازمان‌ها و ادارات که پذیرای مراجعین و مهمانان زیاد هستند، باید ابزاری جهت کنترل تردد مورد استفاده قرار بگیرد. در صورت عدم کنترل تردد مراجعین، سازمان دچار هرج و مرج و نا امنی خواهد شد. در صورتی که یک سازمان از اتوماسیون حراست استفاده می‌کند، اضافه کردن این نرم افزار به اتوماسیون هزینه‌ی چندانی نخواهد داشت در حالی که مزایای بسیاری در پی دارد.

مزایای استفاده از این نرم افزار

با اضافه کردن سامانه مراجعین به بخش اتوماسیون حراست، می‌توان بر عبور و مرور مراجعین سازمان تسلط کامل داشت. همچنین با استفاده از اتوماسیون برای دریافت احتیاجان مهمانان مانند غذا و اقامتگاه درخواست داد. این نرم افزار کنترل تردد مراجعین را بسیار راحت‌تر می‌کند و نیازی به اضافه کردن نیروی انسانی در بخش حراست برای کنترل مراجعین نخواهد بود. با استفاده از سامانه مراجعین می‌توان قرار ملاقات مراجعین با کارمندان را از طریق سیستم مشخص کرد. همچنین می‌توان به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که در هنگام داشتن مراجع برای کارمند مربوطه پیامک ارسال شود. این نرم افزار از تعداد مکاتبات کاغذی می‌کاهد و در مصرف کاغذ صرفه جویی خواهد شد. علاوه بر این می‌توان اقلام همراه مراجعین مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و … را در سیستم وارد کرد تا مشخص کرد اقلام ورودی به سازمان چه چیزهایی بوده‌اند. یکی دیگر از مزایای سامانه مراجعین امکان نظر سنجی برای مراجعین است که بر بهبود عملکرد کارمندان تأثیر زیادی دارد.

اطلاعات تماس