اهمیت سیستم های کنترل تردد بر صنعت نفت

اهمیت سیستم های کنترل تردد بر صنعت نفت

شرکت های نفتی و مجموعه های فعال در این حوزه یکی از حساس ترین و پیچیده ترین مجموعه هایی هستند که در حال حاضر در کشور فعالیت می کنند. یکی از اصلی ترین دلایل حساسیت مجموعه های نفتی، شرایط خاص محیطی آن ها می باشند. از دیگر دلایل حساسیت در این مجموعه ها فعالیت و تردد های شبانه روزی است که دارند. به عبارت ساده تر شرکت هایی که در حوزه صنعت نفت  و پتروشیمی فعالیت می کنند، بدون تعطیلی و در طول شبانه روز تردد افراد و ماشین ها به داخل مجموعه را شاهد هستند به همین دلیل سیستم های کنترل تردد و به طور کلی بخش حراست در این مجموعه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند لذا تجهیزاتی حراستی که در صنایع حساسی مانند صنایع نفت و گاز و پترو شیمی استفاده می شود بایددارای ضریب خطای پایین و دقت بالا باشد.

همان طور که می دانید ایران یکی از کشور های نفت خیر در سطح جهان است که به واسطه منابع طبیعی اش شرکت هایی که در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می کنند جامعه گسترده ای را تشکیل می دهند. با توجه به میزان تردد هایی که در این مجموعه ها صورت می گیرد شما باید از وسایلی به روز و با کیفیتی برای تجهیز کردن بخش حراست خود استفاده کنید تا ضمن حفظ منابع و اطلاعات داخلی سازمانتان، رفت و آمد افراد اعم از کارکنان و میهمانان را به درستی ثبت و ضبط نمایید. ایمنی تجهیزات، سرعت و دقت بالا و در عین حال قیمت مناسب از جمله فاکتور هایی هستند که مدیران مجموعه ها به هنگام خرید تجهیزات حراستی مانند گیت های کنترل تردد، اتوماسیون حراست، سیستم های گشت و نگهبانی و …. به آن توجه ویژه ای دارند. شرکت پیام گستر فاوا یکی از شرکت های دانش بنیان در حوزه طراحی و تولید انواع تجهیزات حراستی در ایران است که به همت جوانان ایرانی پایه ریزی شده و در حال تولید محصولاتی با ضریب امنیتی بسیار بالا است. هدف اصلی این مجموعه تامین نیاز های داخلی کشور و بی نیاز کردن شرکت ها و سازمان ها به تجهیزات حفاظتی خارجی می باشد. شما می توانید جدید ترین محصولات حراستی که بر پایه فضای ابری برنامه نویسی شده اند را با حداقل قیمت از این مجموعه خریداری نمایید.

چرا صنعت نفت دارای اهمیت ویژه ای در کشور ما است؟

قبل از پاسخ سوال اصلی یعنی اهمیت سیستم های کنترل تردد در مجموعه ها و سازمان های نفتی باید به به نکته پرداخته شود که چرا صنعت نفت در کشور ما به عنوان یک صنعت مهم شناخته می شود.

همان طور که می دانید در کشور ما ایران منابع نفتی زیادی وجود دارد که بخشی از آن را برای تولیدات داخلی استفاده می کنیم و بخشی از آن را به صورت خام به سایر کشور ها صادر می شود. با توجه به این نکته که فراورده هایی که بر پایه نفت تولید می شوند دارای گستردگی فراوانی هستند، نیرو انسانی زیادی در حوزه ها و بخش های مختلف در حال کار و برای تغییر این ماده به محصولات جدید هستند.

جدا از مجموعه هایی که از فراوری محصولات نفتی استفاده می کنند،  پالایشگاه ها و پتروشیمی ها به خودی خود یکی از بزرگ ترین مجموعه های داخلی هستند که به عنوت زیر مجموعه های صنعت نفت در حال خدمت رسانی به مردم می باشند. این مجموعه ها به عنوان سازمان های استراتژیک یک کشور معرفی می شوند لذا سیستم بخش حراست آن ها باید دارای قواعد و قوانین خاصی باشد تا بتواند چالش های پیش روی خود را حل کرده و بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهد. تعداد بالای کارمندان، تردد شبانه روزی، حساسیت بالای اطلاعات ثبت شده در سیستم ها از جمله مواردی هستند که باعث بالا رفتن حساسیت ها در خصوص سیستم های کنرل تردد در مجموعه های صنعت نفت می شود. مدیران مجموعه های نفتی باید از سیستم های یک پارچه ای برای بخش حراست خود استفاده کنند که دقت و سرعت بالایی در ثبت اطلاعات داشته باشند. علاوه بر آن پشتیبانی 24 ساعته از دیگر مواردی است که در هنگام خرید سیستم های حراستی برای مدیران مطرح است. شرکت های نفتی علاوه بر تامین امنیت داخلی و ایجاد ساختاری یکپارچه باید از ورود افراد مهاجم جلوگیری کنند. به عنوان مثال باید گشت های نگهبانی خود را به صورت 24 ساعته برنامه ریزی کنند و یا رابند های خودرویی خود را به سیستم حضور غیاب افراد متصل نمایند تا افراد غیر مرتبط امکان ورود به سازمان را نداشته باشند.

خرید سیستم کنترل تردد

همان طور که می دانید بخش حراست مهم ترین بخش هر  مجموعه یا سازمانی است که تحت نظر مستقیم مدیریت اداره می شود. هر سازمان برای ایجاد یک بستر امن برای حفاظت از جان، مال و اطلاعاتش بسته به میزان حساسیت دیتا های خود باید از تجهیزات پیشرفته تری استفاده کند. شرکت پیام گستر فاوا دارای مجموعه کاملی از انواع تجهیزات کنترل تردد از قبیل گیت کنترل تردد، راهبند، سیستم اتوماسیون حراست تحت وب، سیستم پذیرش مکانیزه ارباب رجوع و … است که محصولاتی با درصد خطای پایین و دقت بالا را تولید و به شما هم میهنان عزیز عرضه می نماید. شما می توانید برا استعلام قیمت و یا دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه به سایت آن ها مراجعه نمایید و سوالات خود را با تیم پشتیبانی آن ها درمیان بگذارید. پروژه های بزرگ و موفق این شرکت نشان از کیفیت بالای محصولات تولیدی آن ها و قیمت مناسبشان نیز می باشد.

اهمیت صنعت نفت در کشور های نفت خیزی مانند ایران بر هیچ کس پوشیده نیست لذا استفاده از به روز ترین امکانات برای حفط امنیت و ایجاد بستری امن برای کارکنان از رکن های اصلی مجموعه های نفتی می باشد. با اعتماد به شرکت های داخلی شما می توانید از دیتا های ارزشمند خود صیانت کرده و از بیگانگان بی نیاز شوید.

اطلاعات تماس