چه بدنه ای برای گیت کنترل تردد سازمان خودمان مناسب است؟

چه بدنه ای برای گیت کنترل تردد سازمان خودمان مناسب است؟

گیت کنترل تردد یکی از اصلی ترین تجهیزات امنیتی است که برای کنترل ورود خروج افراد در سازمان ها است که جلوی درب ورودی قرار می دهند. در گذشته که استفاده از این دستگاه ها مرسوم نبود کنترل افراد کار بسیار سخت و پیچیده ای بود به خصوص در زمان های شلوغی و ازدحام جمعیت کنترل تردد افراد به روش سنتی کار تقریبا نا ممکنی به نظر می رسید اما با گذشت زمان و اختراع گیت های کنترل تردد مدیریت افرادی که در حال عبور و مرور هستند بسیار ساده شد به طوری که 1 نیروی حراستی می تواند به تنهایی وظیفه حراست را بر عهده بگیرد.

بسیاری از سازمان های بزرگ گام اول در ایجاد یک مدیریت موفق در یک مجموعه را مدیریت بخش حراست و نگهبانی می دانند چرا که وجود نظم و قانون رابطه مستقیمی بر میزان عملکرد افراد یک مجموعه و راندمان کاری آن ها دارد.

مزایای استفاده از گیت کنترل تردد در سازمان ها

همان طور که پیش تر اشاره شد استفاده از گیت کنترل تردد در سازمان ها فارق از بزرگ و یا کوچک بودن آن دارای مزایای فراوانی است که ما در این بخش از مقاله به تعدادی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

1- با استفاده از گیت کنترل تردد نیاز شما به نیروی انسانی اضافه به حداقل ترین حالت ممکن می رد در نتیجه در هزینه های جاری مجموعه شما تا حد زیادی صرفه جویی می شود.

2- نصب گیت کنترل تردد در ورودی سازمان موجب می شود تا نظم و انظباط در مجموعه حالت رسمی تری پیدا کند و تردد افراد اعم از کارمندان و مراجعین کنترل شود که به مدیریت مجموعه کمک شایانی می کند.

3- وجود گیت کنترل تردد در ورودی یک سازمان علاوه بر ایجاد حس امنیت بیشتر در کارمندان موجب ارتقاء تکریم ارباب رجوع نیز می شود که باعث ایجاد یک نگرش مثبت در مهمان ها می شود.

4- با استفاده از این گیت ها شما می توانید علاوه بر ثبت کارمندان مجوز ورود و خروج برای هر یک از مراجعین ثبت کنید و سطح دسترسی آن ها را در سازمان از پیش تعیین نمایید که با این کار امنیت سازمان خود را در بالا ترین حد ممکن قرار می دهید.

5- در نهایت استفاده از این گیت ها باعث می شود که مدیریت تردد در سازمان ها به صورت لحظه ای صورت بگیرد و به صورت متمرکز در قسمت مانیتورینگ انجام پذیرد که تاثیر به سزایی در حفظ امنیت سازمان شما دارد.

با توجه به مزایایی که درباره گیت های کنترل تردد گفته شد استفاده از آن ها در سازمان یا مجموعه ای لازم و ضروری است لذا شما باید قبل از هر اقدامی در خصوص خرید با انواع آن ها آشنا شوید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را در بین گزینه های موجود انتخاب کنید.

آشنایی با گیتی که بدنه آن از استیل 304 ساخته شده است

منظور از استیل 304 در این حوزه استیلی است که درصد کروم آن 18 و نیکل آن 8 درصد باشد است. به طور کلی استیل هایی که با پیش شماره 300 شروع می شوند نشان دهنده این موضوع هستند که ساخت آن ها از نیکل استفاده شده است در نتیجه این بدنه ها جذب آهن ربا نمی شوند. جالب است بدانید که استیل ها در دما های خیلی بالا و یا خیلی پایین مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند در نتیجه برای نصب در فضا هایی که شرایط دمایی خارج از حالت معمول است ( مانند جنوب کشور که دما خیلی بالا است و یا شمال کشور مثل پیست های اسکی) بهتر است که از این نوع گیت ها استفاده شود. گرید استانداری که برای استیل های 304 معرفی شده است عددی برابر 8/18 می باشد.

آشنایی با گیتی که بدنه آن از استیل 430 ساخته شده است

نوع دیگری از گیت های کنترل تردد وجود دارد که برای ساخت بدنه آن از استیل 430 استفاده می شود. منظور از استیل 430 در این بخش وجود 16 درصد کروم در آلیاژ این قطعه است. جالب است بدانید که این جنس از استیل ها مقاومت بالایی در برابر خوردگی، حرارت و حتی اکسیداسیون از خود نشان می دهد که طبق آزمایش های انجام شده تا دمای 816 درجه قابلیت مقاومت را دارد.

نکته جالب توجه در خصوص این استنلس استیل ها وجود دارد این است که این آلیاژ ها با توجه به ترکیباتی که دارند برای همه روش های جوشکاری مناسب نیستند لذا باید قبل از خرید به این نکات توجه کنید.

این استیل ها را با نام استیل مغناطیسی نیز می شناسند که به خاطر وجود ساختار فریتی در آن ها این خاصیت را دارند. برای ایجاد یک ساختار فریتی باید رد حین ساخت این آلیاژ از عناصر فریت زا به مقدار بیشتری از عناصر آستنیت زا استفاده شود تا بتوان این خاصیت را در آن ها ایجاد کرد.

اطلاعات تماس