بررسی کاربرد گیت کنترل تردد نفر رو

بررسی کاربرد گیت کنترل تردد نفر رو

کاربرد گیت کنترل تردد در اتوماسیون حراست و نگهبانی بسیار حائر اهمیت است. این دستگاه ابزاری جهت کنترل تردد افراد و جلوگیری از ایجاد بی‌نظمی و ازدحام است. این گیت‌ها نه تنها در سازمان‌ها و ادارات بلکه در مکان‌های عمومی مانند متروها، سالن‌های ورزشی، فروشگاه‌ها و بسیاری از مکان‌های تحت تردد زیاد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم کاربرد این دستگاه را در اتوماسیون حراست بیان کرده و مزیت‌ها و کاربردهای استفاده از آن و  سایر موارد را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مزایای استفاده از گیت کنترل تردد نفر رو

1- به حداقل رساندن نیروی انسانی مورد نیاز

با استفاده از این گیت ها نیروی انسانی مورد نیاز در قسمت‌های مختلف بخش حراست تا حد ممکن کاهش پیدا می‌کند و همین می‌تواند موجب صرفه جویی در هزینه‌ها و بودجه شرکت شود.

2- ثبت دقیق ورود و خروج افراد

به دلیل مکانیزه بوده این دستگاه ، ساعت دقیق ورود و خروج افراد با کمترین خطا در سیستم ثبت می‌شود. این باعث می‌شود که در تردد مراجعین و همچنین کارمندان نظم ایجاد شود ورود و خروج افراد به صورت لحظه‌ای ثبت شود.

3- امکان گزارش گیری از تردد افراد

همان طور که گفته شد با استفاده از گیت کنترل تردد نفر رو ساعت و زمان ورود و خروج افراد را می‌توان به صورت دقیق ضبط کرد. در نتیجه‌ی این عمل می‌توان اطلاعات مراجعه افراد به سازمان و همچنین ساعت ورود و خروج کارمندان سازمان‌ها را در سیستم ذخیره داشت. مدیران سازمان می‌توانند در صورت نیاز به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

4- امکان مشخص کردن افراد ممنوع الورود

با استفاده از این نوع دستگاه رو می‌توان افراد ممنوع الورود به شرکت را مشخص کرد و پس از احراز هویت آن‌ها توسط چهره و یا کارت شناسایی از ورود آن‌ها به سازمان و ادارات جلوگیری کرد.

اطلاعات تماس