از چه دوربینی باید برای تشخیص پلاک خودرو استفاده کرد؟

از چه دوربینی باید برای تشخیص پلاک خودرو استفاده کرد؟

ما در این مقاله سعی داریم که شما را با یکی از پیشرفته ترین دوربین های پلاک خوان آشنا کنیم و از مزایای استفاده از این سیستم هوشمند بیشتر بریتان صحبت کنیم.

به طور کلی وظیفه اصلی دوربین های پلاک خوان شناسایی خودرو هایی است که از گیت ورودی و خروجی تردد می کنند که برای راحتی کار شما می توانید این دوربین ها را به نرم افزار پلاک خوان خود متصل کنید تا تمامی تردد ها را با ثبت شماره پلاک، تاریخ و ساعت دقیق ورود و خروج به ثبت کنید.

در دنیای مدرن امروز که بخش عمده ای از کار ها توسط نرم افزار ها و ماشین هایی که به دست بشر ساخته شده اند، انجام می پذیرد شما هم باید همگام با پیشرفت تکنولوژی پیش روید تا بتوانید از سرمایه های مالی خود محافظت نمایید و با حداقل نیروی انسانی بیشترین بازدهی را داشته باشید. در گذشته افراد زیادی در بخش کنترل تردد مشغول به فعالیت بودند تا بتوانند ورود و خروج ماشین ها را به طور دقیق ثبت کنند اما امروزه با روی کار آمدن نرم افزار های پلاک خوان و ثبت دوربین در ورودی و خروجی مجموعه تمامی کار ها به صورت اتوماتیک و با حداقل نیروی انسانی انجام می پذیرد.

نحوه ی کار با سیستم پلاک خوان

استفاده از نرم افزار پلاک خوان یکی از پرکاربر ترین روش هایی است که امروز برای کنترل تردد در سازمان ها استفاده می شود. کاربری آسان در کنار مزایای فراوانی که استفاده از این تکنولوژی برای مجموعه ها دارد از جمله اصلی ترین دلایلی هستند که این اکثر سازمان ها به استفاده از این روش روی آورده اند و آن را به سرعت جایگزین روش های منسوخ شده قدیمی شده است.

برای استفاده از این نرم افزاز ها شما باید تجهیزات لازم مانند دوربین هایی که قابلت اتصال به آن را داشته باشند را نیز تهیه نمایید تا بتواند بازدهی لازم را از آن ها دریافت کنید.

نرم افزار کنترل تردد دژبان یکی از بهترین نرم افزار های موجود در این حوزه است که توسط برنامه نویسان مجرب ایرانی طراحی و تولید شده است. از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار که موجب محبوبیت دوچندان آن بین مجموعه ها شده است ضریب خطای بسیار پایین آن در هنگام ثبت اطلاعات دریافتی و داده ها می باشد، از آن جایی که میزان درستی اطلاعات ثبتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است طراحان این برنامه تمام تمرکز خود را بر روی این موضوع گذاشته اند تا مدیران مجموعه بتوانند با خیالی آسوده بر صحت و درستی این اطلاعات اعتماد کنند.

شما یک بار برای همیشه می توانید با ثبت اطلاعات شخصی هریک از کارکنان در کنار اطلاعات مربوط به خودرو های آن ها مانند مدل ماشین، رنگ و پلاک آن ها تعداد افراد ورودی و خروجی را با توجه به میزان ظرفیت مجموعه بسنجید و برای هر کدام از افراد جایگان مخصوصی را تعیین نمایید تا بتوانید ظرفیت باقی مانده را به درستی مدیریت کنید و بخش های مخصوص از پارکینگ را برای مهمانان در نظر بگیرید.

از چه دوربینی برای پلاک خوان های پارکینگ باید استفاده کرد؟

همان طور که پیش تر اشاره شد نرم افزار های پلاک خوان برای ثبت ماشین هایی که وارد پارکینگ می شود و یا پس از اتمام ساعت کاری قصد خروج از آن را دارند باید به یک دوربین با کیفیت متصل شوند تا بتوانند به وسیله آن پلاک هریک از ماشین ها را ثبت کنند. در نتیجه کیفیت دوربین و عملکرد آن از اصلی ترین مواردی است که در میزان اعتبار خروجی که از سوی نرم افزار دریافت می کنید تاثیر بسزایی دارد. عموما ورودی پارکینگ ها روشنایی کمتری نسبت به سایر بخش های یک ساختمان دارند به همین دلیل شما باید از یک دوربین با کیفیت استفاده کنید که بتواند اعداد و حروف پلاک ها را در آن شرایط به درستی ثبت کند. دوربین های مایلسایت یکی از با کیفیت ترین دوربین های موجود در بازار است که می تواند عکس برداری از پلاک ماشین ها در شرایط محیطی خاص را با بالا ترین کیفیت انجام دهند. دوربینی که برای پلاک خوان های پارکینگی دژبان نیز استفاده می شود از برند مایلسایت است چرا که این دوربین ها توانایی ثبت تصاویر با بالا ترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند. کیفیت محصولات و خدماتی که توسط شرکت سازنده دوربین های مایلسایت ارائه می شود به حدی بالا است که بیش از 80 کشور در سراسر جهان از این برند استفاده کرده و خدمات مورد نیاز خود را از نمایندگی های این مجموعه در اقسا نقاط جهان در کوتاه ترین زمان و بیشترین کیفیت دریافت می کنند. جالب است بدانید که دوربین برای پلاک خوان های پارکینگی دژبان استفاده می شود نیز از همین برند است.

طراحان دوربین های مایلسایت علاوه بر کیفیت دوربین به زیبایی ظاهری آن توجه کرده و تمام تمرکز خود را بر تولید محصولی منحصر به فرد از لحاظ زیبایی باطنی و ظاهری گذاشته اند

اطلاعات تماس