راهبند های خودرویی چه کاربردی دارند؟

راهبند های خودرویی چه کاربردی دارند؟

کاربرد های راهبند خودرویی

به افرادی که در بخش کنترل تردد یک مجموعه یا سازمان مشغول به فعالیت هستند مجوزی اعطا می شود که به واسطه آن می توانند از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کرده  و یا ساعت ورود و خروج افراد مجاز به مجموعه را به طور دقیق کنترل کنند. مدیریت و کنترل گیت تردد به عهده افرادی است که در این بخش مشغول فعالیت هستند به طوری که حتی افراد مجاز هم بدون هماهنگی و تایید این بخش اجازه ورود و خروج به محدوده داخلی ساختمان را ندارد.

تجهیزاتی که برای بخش حراست یک سازمان یا مجموعه تهیه می شوند با توجه به میزان حساسیت شغلی افراد و محرمانه بودن اطلاعاتی که در بخش های داخلی سازمان رد و بدل می شود متفاوت است.

به عنوان مثال یک سازمان کوچک با تجهیزات امنیتی خود را به یک گیت کنترل تردد؛ نرم افزار حضور غیاب و نرم افزار حراستی محدود می کند اما سازمانی دیگر علاوه بر آن نیاز به نرم افزار پلاک خوان و راهبند، سیستم گشت و نگهبانی و … را نیز جزء ملزومات مجموعه خود می دانید.

ما در این مقاله سعی داریم شما را انواع راهبند و کاربرد آن ها در سازمان ها و شرکت ها را شرح دهیم تا شما به شما مدیران محترم کمک کنیم، انتخاب های هوشمندانه تری نسبت به بودجه که برای بخش حفاظتی خود در نظر گرفته اید داشته باشید.

راهبند دژبان

در چه مکان هایی از راهبند خودرویی استفاده می شود؟

بسیاری از مجموعه ها به داشتن نرم افزار پلاک خوان اکتفا نمی کنند و برای مدیریت و کنترل بهتر ورود و خروج افراد اقدام به خرید راهبند نیز می کنند. راهبند خودرویی دژبان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و کیفیت بسیار بالا تری نسبت به سایر رقبای خود دارد. قیمت مناسب در کنار انجام سریع فرمان هایی که توسط اپراتور به آن می دهد از جمله اصلی ترین دلایل این محصول ایرانی در بین مردم شده است. از راهبند خودرویی عموما در سازمان هایی استفاده می شود که یک ساختمان بزرگ با چندین طبقه پارکینگ وجود داشته باشد اما به تازگی بسیاری از سازمان های کوچک نیز از نرم افزار های پلاک خوان و راهبند استفاده می کنند چرا که به وسیله آن ها می توانند ضمن حفظ امنیت بیشتر در سازمان، ورود خروج افرادی مانند مدیران و افراد رده بالای شرکت که با سیستم حضور و غیاب نمی توان ورود خروج آن ها را کنترل کرد در طور دقیق چک می کنند.

افرادی که در بخش نگهبانی کار می کنند باید قبل از شروع کار آموزش های لازم در خصوص نحوی استفاده  از نرم افزار پلاک خوان و کار با راهبند نصب شده در ورودی های پارکینگ را ببینند تا بتوانند از امکانات این سیستم های امنیتی بیشترین بهره بری را داشته باشند.

در ابتدا برای استفاده از امکانات نرم افزار های پلاک خوان دژبان باید دوربین های خود را در قسمت ورودی و خروجی پارکینگ نصب کیند به طوری که چشمی دوربین بر روی پلاک ها در هنگام ورود و خروج تنظیم شود. حال با نصب راهبند در قسمت ورودی از ورود افراد غیر مجاز بدون هماهنگی به راحتی می توانید جلوگیری کنید.

لازم به ذکر است در ساخت نرم افزار پلاک خوان دژبان از موتور های قدرتمندی استفاده شده است کخ پردازش تصویر را خیلی سریع و با بالا ترین کیفیت انجام می دهند، این قدرت بالا در پردازش از ایجاد ترافیک در جلوی درب ورودی نیز جلوگیری می کند. از آن جایی که از تکنیک های هوش مصنوعی در این نرم افزار استفاده شده است این امکان را به شما می دهد که پلاک های خودرو ها را در حین حرکت عکسبرداری کنید و پس از آن با استفاده از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای که در نرم افزار پلاک خوان دژبان استفاده شده است اعداد و حروف را از روی عکس گرفته شده شناسایی کنید و در صورت وجود مشکل از خروج خودروی مورد نظر از پارکینگ توسط راهبند دژبان جلوگیری کنید.

شما می توانید از راهبند خودرویی دژبان علاوه بر درب خروجی یک سازمان یا ساختمان، برای مجتمع های بزرگ و پاساژ ها پر رفت و آمد نیز استفاده کنید و ورود و خروج افراد را توسط کنترلر متصل به راهبند مدیریت کنید.

مشخصات و امکانات راهبند خودرویی دژبان

طول بازوی قابل نصی این راهبند خودرویی بین 3 تا 5 متر متغییر است که شما می توانید بسته به فضایی که در قسمت درب ورودی پارکینگ خود دارید از آن استفاده کنید.

سازندگان راهبند خودرویی دژبان با تضمین کیفیت محصول و گارانتی آن تا 12 ماه پس از خرید خیال شما را از بابت کیفیت و دقت این دستگاه در مقایسه با نمومنه های مشابه راحت می کنند.

این راهبند مجهز به چراغ راهنمایی و چشمی اولتراسونیک می باشد که منجر به افزایش سرعت راهبند در انجام دستورات وارده به آن می شود.

از آن جایی که این راهبند امکان اتصال به UPS را دارد شما می توانید این راهبند را به روش های مختلف مانند  به سیستم کنترل تردد خود متصل کرده و ورود و خروج افراد را به راحتی مدیریت کنید.

اطلاعات تماس