مقایسه گیت کنترل تردد شیشه ای و میله ای

مقایسه گیت کنترل تردد شیشه ای و میله ای

قبل از مقایسه گیت کنترل تردد شیشه ای و میله می خواهیم راجع به ضرور استفاده از گیت کنترل تردد صحیبت کنیم و از مزایای این دستگاه برایتان بگوییم تا دید شما را نسبت به حفظ امنیت و ضرورت استفاده از دستگاه هایی که در این خصوص ساخته شده اند، باز کنیم.

در مکان های پر رفت و آمد و شلوغ مانند ایستگاه های اتوبوس و مترو، ورودی و خروجی پاساژ ها و هایپر مارکت ها، ورودی مکان های تفریحی مانند استخر ها و …مدیریت افراد به خصوص در ساعات اوج شلوغی کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است که یک نفر به تنهایی از پس این کار بر نمی آیند و نیاز است تا تعداد زیادی پرسنل در بخش حراست است تا بتوانند تردد افراد را کنترل کنند. با استفاده از یک گیت کنترل تردد در مکان هایی از این قبیل شما می توانید به راحتی و بدون فوت وقت ورود و خروج افراد را کنترل کنید، خرید گیت کنترل تردد در نگاه اول شاید هزینه بر به نظر برسد اما با استفاده از این دستگاه شما نیازی به تعداد زیادی افراد بری ایجاد و حفظ امنیت ندارید بلکه با استخدام یک نفر به عنوان ناظر از هزینه های جاری مجموعه خود در دراز مدت می کاهید.

گیت کنترل تردد یکی از کاربردی ترین ابزاری است که برای ایجاد حریم شخصی و حفظ ایمنی در مکان های شلوغ استفاده می شود، این گیت ها دارای انواع مختلفی هستند که شما می توانید با توجه به حساسیت کاری سازمان و یا مجموعه خود یکی از انواع آن را خریداری کرده و از مزایای فراوان آن بهره ببرید.

جالب است بدانید که بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ که تعداد پرسنلی که در آن سازمان مشغول به فعالیت هستند بالا است و یا حساسیت شغلی افراد سازمان بالا است  نیز برای کنترل ورود و خروج کارمندان خود و مدیریت بهتر راندمان کاری هر یک از افراد با توجه به ساعات حضور آنان در شرکت از گیت کنترل تردد استفاده می کنند. این گیت ها را در ورودی ساختمان ها نصب می کنند که اطلاعات هر یک از پرسنل در آن ثبت شده و یکی از مسدولین بخش حراست وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد این دستگاه ها را دارد تا پرسنل در هنگام ورود و خروج از سازمان، ساعت خود را در آن ثبت کنند تا در پایان هر ماه بر اساس میزان حضور در ساعات کاری مصوب در آیین نامه حقوق و دستمزد دریافت کنند.

انواع گیت کنترل تردد

با توجه به مزایای فراوانی که این گیت ها دارند و تاثیر غیر مستفیم این گیت ها بر تعهد کاری پرسنل، هر مجموعه یا سازمان موفقی نیاز به یکی از انواع گیت کنترل تردد را مجموعه خود حس می کند. به همین دلیل اگر شما هم به فکر خرید یک گیت کنترل تردد برای مجموعه تان هستنید بهتر است قبل از هر اقدامی با انواع گیت کنترل تردد آشنا شوید و مزایا و معایت هر یک را به درستی بدانید تا در هنگام خرید گزینه بهتر را انتخاب کنید.

به طور کلی 2 نوع گیت کنترل تردد داریم:

1-گیت کنترل تردد میله ای ( نام های دیگر آن گیت سه اهرمی، گیت میله ای، گیت اهرمی و گیت خورشیدی نیز می باشد. )

2-گیت کنترل تردد شیشه ای ( نام ها دیگر آن گیت مترویی و یا گیت سریع نیز می باشد. )

برای مقایسه گیت کنترل تردد شیشه ای و میله ای می خواهیم توضیح متخصری در خصوص عملکرد هریک خدمتتان ارائه دهیم تا شما بتوانید با علم بیشتر اقدام به خرید نمایید و خرید سومندانه تری را تجربه کنید. اما قبل از هر چیز لازم ایت بگوییم که شرکت دژبان با کمک جوانان خلاق ایرانی و با بهره گیری از علم روز دنیا توانسته انواع تجهیزات امنیتی از قبیل انواع گیت کنترل تردد، انواع راهبند، سیستم کنترل ورود و خروج، اتوماسیون ابری حراست برای کنترل از راه دور و … را در داخل کشور با بالا ترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیاز شما عزیزان قرار دهد.

جالب است بدانید که گیت های کنترل تردد دژبان پس از 5 نسل تغییر و تحول در مکانیسم و نحوی ساخت آن توسط مهندسین ایرنی به این درجه از کیفیت رسیده است. به طوری که به واسطه مکانیسم انحصاری خود حداقل استهلاک را به وجود می آورد که از ویژگی های منحصر به فرد آن محسوب می شود. این مجموعه با گارانتی 5 ساله تمامی محصولات خود این اطمینان را به مشتریان می دهد که می توانند با خیالی آسوده از تجهیزات حفاظتی و حراستی مجموعه دژبان استفاده کنند و هر زمان که با مشکل یا ایرادی رو به رو شدند از خدمات پشتیبانی آن ها نیز بهره مند شوند. از آن جایی که این دستگاه ها به دست جوانان توانمند ایرانی ساخته شده و کاملا بومی است، سرعت تعمیر آن ها بسیار بالا است لذا شما می توانید با آرامش خاطر و در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع ایرادات وارده بر دستگاه هایتان اقدام نمایید.

 

اطلاعات تماس