پارکینگ هوشمند چیست؟

پارکینگ هوشمند چیست؟

پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت در جهان، بسیاری از کارها به صورت اینترتی و با بهره گیری از سیستم هوشمند قابل انجام هستند. شاید بشر در 50 سال گذشته تصور این که بتواند از راه دور بسیاری از کار ها را مدیریت و یا ثبت کند را خیلی دور از ذهن می دانست اما امروزه تمامی اقشار جامعه فارق از سن و یا سطح سوادی که دارند به کار با این بستر آشنا هستند و ابتدایی ترین کار های خود مانند خرید از سوپرمارکت را نیز به صورت اینترنتی انجام می دهند.

پارکینگ هوشمند یکی از جدید ترین تکنولوژی هایی است که بسیاری از مجموعه ها به استفاده از آن روی آورده اند؛ با استفاده از این سیستم هوشمند شما می توانید بدون نیاز به نیروی انسانی تردد ماشین ها را کنترل کنید و اطلاعات دقیق هریک از خودرو های در حال تردد را ثبت و بایگانی کنید.

پارکینگ هوشمند با بهره گیری از تکنولوژی RFID به شما این امکان را می دهد که به صورت مکانیزه ورود و خروج خودرو ها را رصد کنید. این سیستم یکی از جدید ترین روش های مدیریت و کنترل تردد در عصر حاضر است که شما می توانید با با کمترین هزینه بیشترین بازدهی از آن را دریافت کنید.

ساز و کار پارکینگ هوشمند چگونه است؟

برای آشنایی با ساز و کار پارکینگ هوشمند بهتر مراحل انجام کار توسط این  سیستم را برایتان شرح دهیم با بتوانید با این مفهوم به خوبی آشنا شوید. همان طور که پیش تر اشاره شد این مجموعه بر پایه سیستم RFID پایه ریزی شده است. شما باید به محض راه اندازی سیستم این پارکینگ اطلاعات خودرو های مجاز از قبیل شماره پلاک، نام، مدل و رنگ آن را به طور دقیق در سیستم ثبت کنید تا به محض ورود آن ها به راهبند تعبیه شده در قسمت ورودی درب به صورت اتوماتیک بالا رود و اجازه ورود ماشین به فضای داخلی پارکینگ را بدهد. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که تعداد ورودی های ماشین ها را با توجه به فضای خالی موجود در پارکینگ می سنجد و اجازه ورود به ماشین ها را با توجه به آن ظرفیت می دهد.  از ویژگی های شاخص این سیستم هوشمند می توان به محاسبه زمان حضور هریک از خودرو به صورت اتوماتیک اشاره کرد.

سیستم پارکینگ هوشمند علاوه بر کاهش نیروی انسانی و هزینه های مربوط به حقوق و دستمزد آن ها ، در زمان و هزینه های جاری شما به عنوان مدیر یک مجموعه تاثیر زیادی می گذارد به طوری که پس از یک مدت کوتاه می توانید کاهش هزینه های جاری خود را به طور عینی مشاهده کنید. این سیستم علاوه بر این که به نفع مجموعه شما است باعث رفاه و آرامش مراجعین و کارمندان شما در حین تردد می شود.

همچنین شما می توانید راهبندی که برای قسمت ورودی و خروجی پارکینگ خود قرار دهید را از شرکت دژبان خریداری کنید. راهبند های خودرویی دژبان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که قابلیت اتصال به سیستم پارکینگ هوشمند را دارد. شما با تهیه این محصول می توانید روند کنترلی خود را به صورت کاملا مکانیزه و با کمترین هزینه داشته باشید.

نکته جالب توجهی که در خصوص این دستگاه وجود دارد این است که قطعات یدکی این دستگاه سهل الوصول هستند به همین دلیل هیچ نگرانی در خصوص تامین قطعات در صورت نیاز بخواهید داشت.

خرید سیستم پارکینگ هوشمند

شرکت پیام گشتر فاوا یکی از مجموعه های فعال در حوزه تولید محصولات حراستی و نرم افزار های کنترل تردد در ایران است که تولیدات خود را با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت در اختیار هم وطنان قرار می دهد. مهندسین این مجموعه اقدام به طراحی یک سیستم پارکینگ هوشمند کرده اند که حتی در شرایط اظطراری مانند قطعی شبکه به صورت آفلاین امکان ارائه خدمات را دارد و کارکرد آن دچار اختلال نمی شود. این سیستم به 2 صورت برد کوتاه و برد بلند طراحی شده است که شما می توانید هریک از این 2 نوع رو با توجه به بودجه که برای خرید این سیستم در نظر گرفته اید تهیه و استفاده نمایید. کارشناسان این مجموعه پشتیبانی 24 ساعته در تمام طول هفته را دارند تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانند در کوتاه ترین زمان ایراد وارده را برطرف نمایند.

این مجموعه علاوه بر سیستم پارکینگ هوشمند نرم افزار های کاربردی دیگری مانند سیستم گشت و نگهبانی، اتوماسیون ابری حراست به همراه نسخه تحت وب آن، انواع گیت کنترل تردد و … را نیز دارند که همه این محصولات توسط مجرب ترین برنامه نویسان کشور طراحی و تولید شده اند. کیفیت این محصولات به حدی بالا است که با محصولات مشابه از برند های خارجی رقابت می کنند. خدمات پس از فروش در کنار قیمت مناسب محصولات این مجموعه از اصلی ترین دلایلی هستند که بخش زیادی از نیاز این بازار توسط این مجموعه تامین می شود.

اطلاعات تماس