چرا گیت کنترل تردد دژبان بی همتاست

چرا گیت کنترل تردد دژبان بی همتاست

چرا گیت کنترل تردد دژبان بی همتاست

روزی روزگاری بود که همه درگیر مکانیزم های پیچیده تو در تو و البته عجیب بودیم گیت کنترل تردد نیز از این موضوع مستثنا نبود. گیت های کنترل ترددی که بخاطر لرزش زیاد مجبور بودند به زمین به بتن و آهن وصل شوند این مشکل فقط در ایران نبود بلکه این مشکل همه گیت های کنترل تردد در جهان بود. فنر یکی از اصلی ترین بخش های گیت کنترل تردد لرزش فوق العاده زیادی را به بدنه وارد میکند یک ماشین لباس شویی را فرض کنید مدل های مختلفی از آن داریم عده ای آنقدر در هنگام کار سر و صدا و لرزش دارند که آسایش افراد نزدیک آن را از بین می برند دستگاه های مکانیکی گاه می توانند بسیار دیوانه کننده به نظر برسند همه ی این ها حاصل نقص در طراحی آن است. دستگاه های مکانیکی نیاز به تکامل دارند تا بی  نقص شوند چیزی که اغلب همه مهندس ها آن را فراموش می کنند و طرح خود را در نسخه های اولیه رها می کنند گیت کنترل تردد نیز از جمله این دستگاه ها می باشد  که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

بروزرسانی گیت های کنترل تردد دژبان

در دژبان ما تنها گیت کنترل تردد خود را به این صورت توسعه دادیم ابتدا نسخه ای از گیت کنترل تردد را با مکانیزم اولیه توسعه و تولید کردیم، با بررسی تخصصی آن عوامل استهلاک را شناسایی کردیم و سعی در حذف و بهبود آن داشتیم. نقص جزیی از دستگاه های مکانیکی است، اما مزد دستگاه ایده ال و کم نقص را مهندسانی میگیرند که با عشق و علاقه و تعهد پای طرح خود می مانند و آن را مدام عیب یابی و بروز می کنند همان طور که همه ی ما می دانیم املای نانوشته بیست است پس گیت های کنترل تردد دژبان با قدرت بروزرسانی می شدند و پنج نسل با تغییرات فوق العاده اساسی را پشت سر گذاشتند ما طرح های با ثبات و قدرتمند را به طرح های پر زرق و برق و پر نقص ترجیح دادیم محصولات پر استهلاک نه تنها برای مشتری بلکه برای تولید کنندگان با تعهد نیز مشکل ساز هستند پس بروز رسانی های مکانیزم حکم دو سر برد را برای ما و شما داشت.

کم صدا و لرزش بودن

گیت های کنترل تردد دژبان آنقدر کم لرزش هستند که گاهی اوقات ما فقط با چند تا پیچ کوچک ما آن هارا به زمین وصل میکنیم و مشکلی پیش نمیاید در نمایشگاه ایپاس 2019 و ایران اکسپو 2020 ما این گیت ها را حتی به زمین نیز وصل نکردیم زیرا لرزش آن منجر به افتادن گیت نمی شد گیت های ما انقدر بهینه طراحی شده اند که قرار نیست صدا جابجایی و برخورد قطعات مکانیکی را بهم دیگر بشنویم. هدف اصلی گیت های کنترل تردد، تردد موفق و کنترل شده است اما نباید فراموش کنیم که تداوم فعالیت این محصول بدون سرویس و بررسی مجدد اهمیت دارد گیت های ما می توانند مدت بسیار زیادی کار کنند و خرابی و اختلال نداشته باشند.

مدل جدید تعمیراتی

گیت کنترل تردد دژبان به گونه ای طراحی شده که با سرعت بسیار بالا قابل تعمیر باشد کل مدارهای الکترونیکی آن بسیار منظم و به گونه ای طراحی شده اند که تیم فنی دژبان به سرعت مشکل را تشخیص و می تواند با جایگزینی کردن آن مشکل را حل کند یک دستگاه درون گیت تعبیه شده که در حل این مشکلات تیم فنی مارا یاری می رساند

اطلاعات تماس