کاربرد گیت کنترل تردد چیست؟

کاربرد گیت کنترل تردد چیست؟

ما در این مقاله سعی داریم درباره کاربرد گیت کنترل تردد و علت محبوبیت آن در سازمان ها صحبت کنیم اما قبل از آن می خواهیم در خصوص نحوی کارکرد این گیت ها و لزوم استفاده از آن ها در سازمان ها و موسسات توضیحات مختصر و مقیدی به شما اراده دهیم.

گیت کنترل تردد دستگاه هوشمندی است که در مببادی ورودی و خروجی سازمان ها موسسات و به طور کلی مکان های پر تردد نصب می شود که هدف اصلی آن ایجاد نظم و برقراری امنیت در آن مجموعه است. این گیت ها دارای انواع مختلفی هستند که شامل دستگاه کنترل تردد کارتی، اثر انگشتی، تشخیص چهره و … می شود. قیمت هر یک از این دستگاه ها با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارند، متفاوت است در نتیجه توصیه می شود قبل از هر اقدامی در خصوص خرید با امکانات آن ها مانند میزان دقت، سرعت و …. آشنا شوید تا گیتی متناسب با نیاز مجموعه تان تهیه کنید.

گیت کنترل تردد به دلیل مزایای فراوانی که دارد به یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه ها برای مجموعه های بزرگ با تعداد پرسنل زیاد تبدیل شده است.

همان طور که می دانید در دنیای مدرن امروزاستفاده از نیروی انسانی در شرکت ها و موسسات به حداقل ترین حالت ممکن رسیده است چرا که بخش عمده ای از کار ها به صورت سیستمی انجام می پذیرد در نتیجه فقط  یک اپراتور که نحوی  کار با سیستم و استخراج اطلاعات مورد نیاز از آن را بلد باشد می تواند بجای چند نیروی فعال بازدهی داشته باشد. در پی این پیشرفت علم بشر توانسته تا حد ریادی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کند و دنیا را به سمت تخصصی تر شدن سوق دهد. با توجه به صحبت های گفته شده و تغییر و تحولاتی که در دهه اخیر در دنیا اتفاق افتاده است در حال حاضرنرم افزار ها به یکی از دستیاران اصلی انسان ها برای پیش برد اهدافشان تبدیل شده اند پس شما هم به عنوان مدیر یک مجموعه باید با دستگاه ها و متد های جدیدی که امروزه در دسترس هستند آشنا شوید و آن ها را جایگرین روش های منسوخ شده سنتی کنید تا همگام با سایر رقبا در مسیر رشد و توسعه خود قدم بردارید. استفاده از گیت کنترل تردد و نرم افزار های حضور غیاب متصل به آن ها یکی از جدید ترین روش های ثبت تردد افرد است که امروزه محبوبیت زیادی در بین سازمان ها به خصوص بخش حراست شان دارد چرا که این گیت ها حجم زیادی از کار و مسدولیت این واحد را کم کرده و در عین حال از نظم و امنیت بیشتری را در مجموعه برقرار می سازند که در ادامه به مزایای آن ها نیز اشاره خواهیم کرد.

در چه مکان هایی باید از گیت کنترل تردد استفاده کرد؟

وظیفه اصلی گیت های کنترل تردد فارق از مدل و برندی که دارند برقراری امنیت و حفظ هرچه بهتر آن است در نتیجه برای پاسخ به این سوال که این گیت ها برای چه مکان هایی استفاده می شوند باید بگوییم هر جایی که برقراری نظم و امنیت به یک دغدغه تبدیل شود، استفاده از گیت کنترل تردد بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

به عنوان مثال کنترل تردد افراد در مبادی ورودی خروجی مکان های پر رفت و آمدی مانند ایستگاه های اتوبوس و مترو، پاساژ ها و هایپر مارکت ها، مکان های تفریحی مانند استخر ها، باشگاه های ورزشی و … به خصوص در ساعات اوج شلوغی کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است که یک نفر به تنهایی از پس این کار بر نمی آیند و نیاز به تعداد زیادی پرسنل در بخش حراست است تا بتوانند ورورد و خروج افراد را کنترل کنند و در عین حال از ایجاد ازدحام و شلوغی جلوگیری نمایند. کاربرد اصلی گیت کنترل تردد در اینجا مشخص می شود. شما می توانید با استفاده از یک گیت کنترل تردد در مکان هایی از این قبیل شما به راحتی و بدون فوت وقت ورود و خروج افراد را کنترل کنید، امنیت لازم را برقرار سازید و از ایجاد بی نظمی جلوگیری نمایید. جالب است بدانید که این گیت ها با کمترین درصد خطا به یکی از محبوب ترین دستگاه های موجود در سازمان نیز تبدیل شده اند.

خرید گیت کنترل تردد در نگاه اول شاید هزینه بر به نظر برسد اما با خرید این دستگاه شما به افراد کمتری در بخش حراست نیاز خواهید داشت در نتیجه بخش اعظمی از مسئولیت ایجاد و حفظ امنیت و نظم در مجموعه بر عهده این دستگاه است. در نهایت شما با استخدام یک نفر به عنوان ناظر و اپراتور دستگاه از هزینه های جاری مجموعه خود در دراز مدت می کاهید.

خرید گیت کنترل تردد یکی از بهترین روش هایی است که برای ایجاد حریم شخصی و حفظ ایمنی در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد استفاده می شود، این گیت ها دارای انواع مختلفی هستند که شما می توانید با توجه به حساسیت کاری سازمان و یا مجموعه خود یکی از انواع آن را خریداری کرده و از مزایای فراوان آن بهره ببرید.

انواع گیت کنترل تردد

به طور کلی گیت های کنترل تردد را می توان به 2 دسته کلی میله ای و شیشه ای دسته بندی کرد که شما باید با توجه به حساسیت و ترددی که رد طول روز دارید مدل مناسب مجموعه خود را انتخاب کرده و آن را تهیه کنید.

خرید گیت کنترل تردد

شرکت پیام گستر فاوا یکی از مجموعه های دانش بنیان فعال در این حوزه است که دارای بیش از 20 سال سابقه درخشان در این صنعت می باشد. محصولات تولیدی این مجموعه با بهره گیری از علم روز دنیا و متد های جدیدی که امروزه در سراسر دنیا استفاده می شود طراحی و تولید می گردند به همین دلیل کاملا به روز و با کیفیت هستند. این محصولات به دلیل این که در داخل کشور طراحی و تولید می شوند به لحاظ قیمتی کاملا به صرفه هستند به طوری که در بازار های جهانی محصولی به این قیمت و این کیفیت به چشم نمی خورد. شما می توانید برای اطلاع از محصولات و قیمت ها به سایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس