کنترل تردد مراجعین گامی در جهت امنیت

کنترل تردد مراجعین گامی در جهت امنیت

امروزه کنترل تردد مراجعین گامی در جهت امنیت سازمان‌ها و ادارات است که می‌تواند تأثیر به سزایی در امنیت سازمان‌های دولتی و خصوصی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد روش‌هایی به این شکل مانند اتوماسیون حراست و همچنین اتوماسیون و ابزارهای کنترل تردد اطلاعاتی را ارائه داده و این روش‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

روش‌های کنترل تردد مراجعین

همان طور که گفته شد کنترل تردد مراجعین یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر نظم و امنیت سازمان‌ها و ادارات می‌باشد. اتوماسیون های این شکلی در بخش‌های مختلف سازمان‌ها مانند درب‌های ورودی اصلی و درب‌های ورودی خودرویی، درب ورودی بخش‌های مختلف سازمان مانند بخش‌های اداری، مالی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک سازمان با توجه به نیازها و ملزومات قانونی که برای مراجعین و کارمندان دارد می‌تواند از روش‌های مختلف کنترل تردد در قسمت‌های مختلف سازمان بهره ببرد.

همان طور که گفته شد کنترل تردد با توجه به مورد استفاده، روش‌های مختلفی دارد. برای کنترل تردد کارمندان می‌‌توان از روش‌های تشخیص چهره و یا اثر انگشت استفاده کرد. برای کنترل ارباب رجوع می‌توان از روش تشخیص چهره به همراه گیت‌های کنترل تردد استفاده کرد.

مزایای استفاده از ابزار کنترل تردد

استفاده از اتوماسیون کنترل تردد می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌های مربوط به حراست و نگهبانی را کاهش دهد. سازمان‌ها با به کار گیری این اتوماسیون‌ها از تعداد نیروی انسانی مورد نیاز در بخش حراست بکاهد و همین در کاهش هزینه‌های سازمان مؤثر خواهد بود.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از اتوماسیون کنترل تردد مراجعین امکانات بی‌شماری است که این اتوماسیون به شما خواهد داد. از جمله این امکانات می‌توان به امکان ثبت نظر سنجی توسط مراجعین، امکان تعریف افراد ممنوع الورود به سازمان، امکان ثبت اطلاعات افراد بر اساس چهره و تشکیل فایل مجزا برای هر مراجع و همچنین ثبت ساعات ورود و خروج افراد به سازمان است

اطلاعات تماس