گیت کنترل تردد PD-300 از طراحی تا صادرات

گیت کنترل تردد PD-300 از طراحی تا صادرات

برای شروع کار همه اعتقاد داشتند که باید یک نمونه گیت کنترل تردد را خریداری کرده، با مهندسی معکوس نسخه اول گیت خود را عرضه کنیم. اما اعتقاد داشتیم باید محصولمان با دانش بومی خودمان تولید شود.

گیت کنترل تردد دژبان برای رسیدن به این سطح از کیفیت 5 نسل تغییرات ظاهری و مکانیسمی داشته است.
اولین مدل گیت دژبان

این محصول پس از تولید بخاطر پویا بودن آن به طور مداوم در حال اصلاحات و توسعه بود که بتواند به سطحی از بلوغ برسد تا آماده برای ارائه به بازار های جهانی باشد

شرکت پیام گستر فاوا پس از پیوستن به پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات که یکی از اهداف آن بین الملی کردن محصولات شرکت های آن است برای اولین بار خود را وارد یکی از نمایشگاه های حوزه صادرات کرد که در آن آمادگی خود و محصولاتش در حوزه صادرات به کشور های دیگر اعلام کند.

دو محصول از این شرکت برای حوزه صادرات در این نمایشگاه معرفی شدند که گیت کنترل تردد دژبان در کنار اتوماسیون حراست دژبان در این نمایشگاه مورد استقبال بسیاری از بازدیدکنندگان از کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و … قرار گرفت.

نمایشگاه ایران اکسپو

نمایشگاه ایران اکسپو که هدف از برگزاری آن توجه به توانمندی های صادراتی شرکت های ایرانی می باشد امسال برای چهارمین بار در نمایشگاه شهرآفتاب تهران برگزار شد.

پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات غرفه ای برای ارائه محصولات شرکت های تحت الحمایه آن در اختیار این شرکت ها گذاشت که بتوانند ارتباطاتی را با بازرگانان از کشور های دیگر برقرار کنند

اطلاعات تماس