اهمیت گیت کنترل تردد در مراکز پر تردد

اهمیت گیت کنترل تردد در مراکز پر تردد

با نظر به این که تردد در مجموعه های بزرگ بسیار زیاد است، تامین امنیت یکی از اصلی ترین دغدغه های سازندگان این مجموعه ها محسوب می شود در نتیجه اهمیت گیت کنترل تردد در مراکز پر ترددی مانند ساختمان های اداری، مجتمع های مسکونی با تعداد واحد های بالا و حتی مراکز تفریحی شلوغ و …. بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد.

مجموعه دژبان یکی از فعالان موفق در این حوزه است با بیش از 20  سال سابقه درخشان و مستمر توانسته محصولی با کیفیت بالا که قابلیت رقابت با سایر برند های روز دنیا را دارد تولید کند، با این تفاوت که تمامی این محصولات تولید داخل کشور می باشد. در نتیجه به لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر محصولات خارجی مشابه هستند. هوش و ذکاوت جوان ایرانی در این حوزه نیز به گردش چرخه صنعت و توسعه در کشور عزیزمان ایران کمک کرد تا با تولید محصولات ایرانی ما را از واردات محصولات خارجی بی نیاز کند.

با توجه به اهمیت گیت کنترل تردد در مراکز پر تردد، تصمیم داریم نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید را در این بخش مرور کنیم تا بتوانبم به شما کمک کنیم محصولی مطابق با نیاز های خود و مجموعه تان تهیه نمایید.

همان طور که میدانید کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی یکی از اصل ترین چالش هایی است مسئولین بخش حراست با آن روبرو هستند. مسئولیت سنگینی که این بخش در حفظ امنیت و آرامش ساکنین و یا اعضای مجتمع دارند موجب شده است که دستگاه هایی کاملا مکانیزه و در عین حال کاربردی طراحی شوند تا مسئولین حراست بتوانند با دقت بیشتری وظیفه خود را عهده دار شوند. مزیت اصلی دستگاه های کنترل تردد دقت بالای آن ها نسبت به نیرو های انسانی و احتمال خطای پایین آن ها می باشد. این 2 مزیت چنان حائز اهمیت بود که استفاده از دستگاه های کنترل تردد بتوانستند به سرعت جایگاه خوبی در بازار های جهانی پیدا کنند.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اگر دستگاه کنترل ترددی که برای مجموعه خود تهیه می کنید از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و یا متناسب با نساز های مجموعه شما طراحی نشده باشد علاوه بر ان که باعث کاهش فشار به بخش حراست شما نمی شود بلکه ممکن است استرس و فشار کاری دو چندانی را به کارکنان شما تحمیل کند به همین دلیل ما سعی داریم شما شما را با نکاتی که در هنگام خرید گیت کنترل تردد به آن توجه نمایید را مرور کنیم.

مروری بر نکاتی که در هنگام خرید گیت کنترل تردد باید به آن ها توجه کرد

اولین و مهم ترین موضوعی که باید در هنگام خرید محصولات محافظتی مانند گیت کنترل تردد به آن توجه کرد گارانتی محصول و پشتیبانی مجموعه تامین کننده در خصوص محصولی است که می کند. با توجه به این که این گیت ها برای تامین امنیت و آرامش سازمان یا مجموعه های بزرگ طراحی شده اند باید تیم پشتیبانی قوی ای برای رفع مشکلات احتمالی وجود داشته باشد تا بتوانند خطای به وجود آمده را در کمترین زمان ممکن حل کنند. شرکت های خارجی به دلیل وجود تحریم های سنگینی که علیع ایران وجود دارد از ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی خود به کاربران ایرانی تا حد زیادی خودداری می کنند در مقابل مجموعه دژبان که یکی از مطرح ترین تولید کنندگان داخلی انواع گیت های کنترل تردد است به کاربران خود در سراسر ایران این تضمین را می دهد که در صورت بروز خطای پیش بینی نشده تیم پشتیبانی در حداقل زمان ممکن اقدام به رفع مشکل خواهند کرد. لازم به ذکر اس شما با خرید گیت کنترل تردد دژبان می توانید از گارانتی 1 ساله این مجموعه و خدمات پس از فروش آن ها به مدت 5 سال بهره مند شوید.

نکته دیگری که در خصوص محصولات دژبان مورد توجه بسیاری از منتقدان و مهندسان این حوزه قرار گرفته است کیفیت بالای این گیت ها در کنار قیمت مناسب آن ها است. شعار اصلی دژبان همیشه این بوده است که کیفیت را نباید فدای کمیت کرد در نتیجه تا زمانی که یک محصول به لحاظ کیفی به بلوغ کامل نرسیده باشد اقدام به تولید محصولات دیگر نمی کنند. شاید این سیاست کاری موجب به تاخیر افتادن تولید محصولات جدید شده باشد اما نشان از دقت و ظرافت محصولاتی است که به بهره برداری رسیده اند.

بسیاری از شرکت های رقیب که در این حوزه فعال هستند، برای این که بتوانند مشتری های بیشتری را با هر سلیقه و یا درخواستی جذب خود کنند بدون توجه به کیفیت و کار آمدی دستگاه ها، اقدام به راه اندازی خطوط تولیدی جدید می کنند تا محصولات بیشتری برای ارائه داشته باشد. این عدم تمرکز بر روی کیفیت دستگاه ها موجب شده محصولاتی که به کاربران خود ارائه می کنند مملو از مشکلات سیستمی و … باشد که فرد خریدار پس از تهیه و استفاده از دستگاه متوجه آن ها می شود در نتیجه علاوه بر هزینه سنگینی که فرد برای خرید دستگاه متحمل شده است، نیاز های مجموعه اش نیز تامین نشود. در مقابل تیم طراحی و توسعه مجموعه پیام گستر فاوا یا همان دژبان مشتری های خود را همچون سرمایه هایی گران بها می پنداردکه باید از بهترین محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب استفاده نمایند به همین دلیل در هنگام ساخت و طراحی محصولات نهایت دقت و ظرافت را به خرج می دهد و همه تلاش خود را در جهت کم نقص سازی محصولات خود به کار می گیرد تا بتواند رضایت مشتران خود را جلب نماید.

اطلاعات تماس