تاثیر کنترل تردد مکانیزه در صنعت نفت

تاثیر کنترل تردد مکانیزه در صنعت نفت

همان طور که می دانید ایران یکی از معدود کشور هایی است که در حوزه نفت، گاز و فراورده های پتروشیمی نقش بسیار فعالی در منطقه خاورمیانه و حتی در سطح جهانی دارد به همین دلیل صنعت نفت را می توان یکی از صنعت های در گردش در کشور دانست که بخش زیادی از مردم کشور از این بخش تامین می شوند.

با توجه به گستردگی فعالیت هایی که می توان با فراورده های کرد نیاز به نیرو های انسانی زیادی در این حوزه به چشم می خورد. پیرو تامین نیروی انسانی متخصص و کار بلد سازمان های زیادی در این حوزه نیز فعال هستند که تامین امنیت و حفاظت از جان کارکنان و اطلاعاتی در سیستم هایشان ثبت شده است از اصل ترین چالش هایی است که با آن روبرو هستند.

به طور کلی هر سازمان یا مجموعه بزرگی که تعداد کارکنان آن بیش از 10 نفر باشد، نیاز به یک بخش حراستی فعال و در عین حال به روز دارد که بتواند علاوه بر نیروی انسانی از دستگاه های روز دنیا در جهت تامین امنیت و حافظت اطلاعات استفاده کند.

از آن جایی که گیت کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی سازمان ها نصب می شود تا ورود و خروج کارکنان یک سازمان را به طور دقیق ثبت کنند و از ورود افراد غیر مجاز به داخل سازمان جلوگیری کند یکی از حساس ترین دستگاه های سازمان های بزرگ محسوب می شوند، در نتیجه شما باید در هنگام خرید این دستگاه ها از اصالت و کیفیت محصولی که اقدام به خرید آن می نمایید اطمینان حاصل نمایید تا بتوانید از بروز مشکلات احتمالی و متحمل شدن هزینه های تعمیر و نگه داری این دستگاه ها تا حد زیادی جلوگیری کنید.

در گذشته که استفاده از گیت کنترل تردد مرسوم نبود، کمپانی های معدودی در حوزه ساخت این دستگاه ها فعال بودند اما با استقبال خوبی که از این دستگاه ها شد شرکت های زیادی روی به تولید آن آوردن.

شرکت پیام گستر فاوا یکی از معتبر ترین شرکت های داخلی فعال در این صنعت می باشد که با قدمتی قریب به 25 سال به عنوان یکی از قطب های اصلی این حوزه شناخته می شود. اصلی ترین وجه تمایز دستگاه ها و محصولات این مجموعه قیمت مناسب در کنار کیفیت بی نظیر آن ها است. جالب است بدانید که یکی از اصلی ترین دغدغه های مهندسین و کارشناسان این مجموعه جلب رضایت مشتری و ارائه یک محصول کاملا ایرانی با کیفیت در سطح بین المللی بوده است که به همت جوانان خوش ذوق ایرانی و اراده پایدار آن ها این هدف محقق شد، به طوری که گیت های کنترل تردد دژبان در حال حاضر یکی از بهترین محصولات موجود در این صنعت تبدیل شده است .

اگر بخواهیم از تاثیر گیت های کنترل تردد در صنایع در گردش حال حاضر صحبت کنیم باید میزان امنیت و یک مجموعه را قبل و بعد از استفاده از این دستگاه ها مورد بررسی قرار دهیم.

همان طور که پیش تر اشاره شد صنعت نفت یکی از پرکاربردی ترین صنایع حال حاضر در کشور است. این سمت به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر دیگر صنایع تاثیر می گذارد در نتیجه تعداد کارکنان که در جامعه آماری این صنعت گنجانده می شوند بسیار بالا است.

بحش حراست همیشه یکی از پایه های اصلی هر سازمان یا مجموعه ای محسوب می شود در نتیجه همیشه حساسیت های زیادی بر این بخش وجود دارد. برای مثال سیستم های کامپیوتری که برای بخش حراست تهیه می شود باید توانایی بالایی در ذخیره اطلاعات افراد داشته باشد. در کنار آن دستگاه هایی مانند دوربین و گیت های کنترل ترددی که در مبادی ورودی و خروجی ساختمان ها تعبیه می شوند تا ورود و خروج افراد را ثبت و ضبط کنند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا نظم و امنیت لازم در سازمان پدیدار شود. نکته دیگری که به آن باید توجه کرد قابلیت اتصال این دستگاه ها به یکدیگر است به عنوان مثال گیت کنترل ترددی که برای ثبت تردد ها خریداری می نمایید باید امکان اتصال به برنامه های حضور غیاب را داسته باشد تا بتواند به کمک آن میزان حضور یک فرد را در سازمان به طور دقیق رصد کرد و با توجه به آن کار آمدی فرد با توجه به زمان حضورش سنجید.

ما در این مقاله به معدود نکاتی که شما به عنوان یک خریدار باید به آن توجه کنید اشاره کردیم. به عنوان مثال قیمت مناسب و در عین حال کیفیت خوب اولین و مهم ترین خواسته هر خریداری است تا بتواند با صرف حداقل هزینه از بیشترین امکانات بهره مند شود. مهندسین سازنده گیت های کنترل تردد دژبان با به کار گیری علم روز دنیا و تکیه بر تجربه چندین و چند ساله خود، این تضمین را به شما خریداران عزیز می دهندکه گیت های کنترل ترددشان علارغم قیمت مناسبی که دارند به لحاظ کیفی در سطح بین المللی و بازار های جهانی هستند.

موضوع دیگری که موجب تمایز محصولات این مجموعه از سایر محصولات خارجی می شود، گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها است. از آن جایی که شرکت پیام گستر فاوا یک شرکت دانش بنیان داخلی است دارای 1 سال گارانتی رایگان و 5 سال خدمات پس از فروش برای مشتریان خود می باشد. در مقابل سایر گیت هایی که که از خارج از کشور وارد ایران می شوند به دلیل وجود تحریم ها امکان اراده گارانتی و خدمات تمام و کمال ندارند.

در آخر این شما هستید که باید محصول نهایی خود را انتخاب کنید که بهترین روش آن بررسی دقیق محصولات موجود در بازار و مقایسه قیمت آن ها نسبت به خدماتی است که به شما به عنوان کاربر اراده می دهند. با این کار شما می توانید سرمایه های شرکت خود را در جهتی درست و هدفمندی صرف کنید تا ضمن کاهش فشار در بخش حراست، از بابت تامین امنیت مجموعه تان آسوده خاطر باشید.

اطلاعات تماس