گیت کنترل تردد شیشه ای دژبان با طراحی زیبا به همراه مکانیزم انحصاری اش توسط متخصصین دژبان در داخل کشور طراحی و ساخته شده و از نظر کیفیت با نمونه خارجی قابل رقابت می باشد، که برای شرکتها، سازمان ها، اداره ها، فرودگاه ها، مکان های تفریحی و تجاری و مترو مناسب بوده و استاندارد CE اروپا را هم دریافت نموده است شرکت پیام گستر فاوا همان کیفیت و تعهد در حوزه نرم افزار همانند اتوماسیون حراست را در قبال گیت های خود خواهد داشت.
این محصول در حالتهای مختلف یک طرفه و دو طرفه قابل بهره برداری بوده و با استفاده از سنسورهای تعبیه شده، حرکت و جهت حرکت رو تشخیص می دهد، این گیت قابلیت عبور حداکثر ۴۰ نفر رو در دقیقه فراهم میکند.
گیت های کنترل تردد دژبان، امکان اتصال به انواع دستگاههای حضور و غیاب مجهز به رله و دستگاههای کنترل تردد دارای کارتخوان، اثر انگشت و تشخیص چهره را هم داشته و متخصصین شرکت برای زیبایی بیشتر این دستگاه ها رو داخل بدنه آن جاگذاری میکنند.

عملکرد گیت های کنترل تردد دژبان

تجهیزات جانبی و سایر مشخصات

گیت کنترل تردد PD-300

گیت کنترل تردد مدل PD-300 با طراحی زیبای خود به باله‌های شیشه‌ای مجهز است که به صورت خودکار برای ورود و خروج افراد از هر راهرو کنار می‌روند و این امکان را فراهم می‌کند که گیت در حالت‌های ثابت باز یا بسته به کار گرفته شود. سنسورهای نصب شده در بدنه راهروها ، از عبور همزمان دو نفر یا ورود افراد در جهت مخالف جلوگیری می‌کند و نظارت بر تردد را تضمین می‌کنند، و با تنظیم سرعت باز و بسته شدن باله‌ها، امکان عبور تا ۴۰ نفر در دقیقه را فراهم می‌کنند.همچنین، در مواقع اضطراری مانند بروز حریق یا قطع برق، باله‌های شیشه‌ای به صورت خودکار کنار می‌روند و مسیر را کاملاً باز می‌کنند. این گیت همچنین با ریموت کنترل مجهز به کلید فشاری برای باز کردن در هر دو جهت ورود و خروج، انعطاف‌پذیری و کنترل آسان را فراهم می‌آورد.

گیت کنترل تردد PD-301

گیت PD-301، یک گیت کنترل تردد مقرون‌به‌صرفه و کارآمد است، این گیت برای استفاده در مراکزی با بودجه‌های محدود و فضاهای کوچک طراحی شده است. ما با استفاده از تجربیات موفق خود در زمینه طراحی و تولید مکانیزم‌های کنترل تردد، توانسته‌ایم ضمن حفظ کیفیت برتر محصولات دژبان، هزینه‌های تولید را کاهش دهیم. این کاهش هزینه توأم با افزایش سهم بومی‌سازی قطعات، گامی مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و خوداتکایی ملی است.گیت PD-301 با بکارگیری رنگ‌های الکترواستاتیک باکیفیت، دوام و زیبایی خود را حفظ می‌کند. همچنین، این گیت امکان سفارشی‌سازی رنگ را دارد، بنابراین می‌توانید رنگ آن را متناسب با رنگ و فضای سازمانی خود انتخاب کنید.

گیت کنترل تردد PD-302

گیت کنترل تردد مدل PD-302، با طراحی خاص خود برای استفاده در مراکز و مجموعه‌های بزرگ و مدرن طراحی شده که دارای بدنه‌ای از جنس استیل مقاوم می‌باشد. این محصول با سیستم مشایعت پیشرفته ، به زبان نور و پنل خوش‌آمدگویی مجهز شده است. علاوه بر این، این گیت به راحتی به انواع دستگاه‌های کنترل دسترسی و سیستم‌های نرم‌افزاری سازمانی قابل اتصال است، ارائه یکپارچگی و سازگاری بالا با سیستم‌های موجود در گیت PD-302 همچنین یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش، تعهد ما به کیفیت و پشتیبانی مداوم را نشان می‌دهد. این تضمین‌ها نشان‌دهنده اطمینان ما به عملکرد و دوام این محصول است.

گیت کنترل تردد PD-303

گیت کنترل تردد مدل PD-303، با بهره‌گیری از پلتفرم مدل PD-302، یک گزینه اقتصادی‌تر است که همچنان از تعهد و گارانتی کامل شرکت پیام گستر فاوا برخوردار است. این محصول در دو نسخه G و W عرضه می‌شود، که هر دو با طراحی ظاهری خاص خود، انتخاب مناسبی برای محیط‌های مختلف سازمانی و شرکتی هستند. مدل G با سطح رویی شیشه‌ای و مدل W با سطح رویی چوبی، هر دو جنبه زیبایی و کارایی را به فضای مورد استفاده اضافه می‌کنند.علاوه بر این، هر دو مدل PD-303 از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند تشخیص جهت حرکت، شمارش افراد عبوری، و قابلیت تنظیم سرعت حرکت باله‌های گیت بهره‌مند هستند، که تضمین‌کننده عملکردی بی‌نقص و امنیت بالا در کنترل تردد است.

وجه تمایز دژبان چیست؟

دژبان کیفیت رو فدای کمیت نکرده است، این را زمانی می شود فهمید که یک مدل محصول و یک مکانیسم جایگزین تعداد بسیار زیادی مدل هایی که قرار بود تولید شود شد، بالغ شدن یک محصول نیاز به زمان دارد و اگر تعداد محصولات متنوع شود فرایند بلوغ کیفی یک محصول به تاخیر میافتد سیاست دژبان در ابتدا این بود که پس از موفقیت و کم نقص سازی محصول به سراغ تولید محصولات دیگر برویم و همین باعث شده که در حدود فعالیت چندین ساله دژبان در این حوزه ما فقط این مدل محصول را داشته باشیم و این محصول توانسته CE اروپا را کسب کند تا نشان بدهد حتی قابل رقابت در کشور های جهان اول نیز می باشد گیت کنترل تردد دژبان اولین قدم خود را برای صادرات در نمایشگاه ایران اکسپو برداشت. این محصول را که اکنون دارای بالاترین کیفیت است و از کم استهلاک ترین گیت های کنترل تردد حتی در دنیا می باشد، این محصول برای رسیدن به این سطح ۵ بار تغییرات انقلابی در مکانیسم و ظاهر را طی کرده، اکنون که این محصول به این سطح کیفی رسیده است به زودی قرار است نسلی انقلابی از گیت کنترل تردد میله ای توسط تیم متخصص ما تولید شود که اکنون در مرحله تحقیق و توسعه قرار دارد.

برخی از پروژه های گیت کنترل تردد دژبان

چرا گیت کنترل تردد دژبان

کنترل تردد سازمان ها بسیار حساس و با اهمیت می باشد و حراست سازمان نیز مسئولیت بسیار بزرگی را برای کنترل ورود و خروج در عهده دارد پس استفاده از ابزاری که بتواند در این امر حراست سازمان را یاری کند علاوه بر کاهش فشار بر روی نیروی انسانی سطح کیفی نظارت را نیز افزایش می دهد، اما اگر این ابزار از کیفیت کافی برخوردار نباشد همان فشار را نه تنها کاهش نمی دهد بلکه افزایش نیز می دهد. این نکته دقیقا به این اشاره دارد که اگر گیت کنترل ترددی که شما از آن استفاده می کنید در مدت زمان کوتاه دچار مشکل شود می تواند در روند کنترل تردد سازمان شما نیز اختلال بسیار زیادی به وجود بیاورد.

۱- کاهش هزینه به دلیل ایرانی بودن: گیت کنترل تردد دژبان دارای یک مکانیسم کاملا بومی می باشد که تا به حال این سبک طراحی در گیت کنترل تردد در هیچ نقطه از دنیا انجام نشده و این گیت را از این نظر خاص کرده است و اینکه به دلیل بومی بودن برای شما هزینه ای کمتر خواهد داشت.

۲- خدمات پس از فروش دژبان: در میان شرکت های حوزه کنترل تردد، دژبان به عنوان یکی از بهترین ها در حوزه پشتیبانی از مشتریان خود می باشد، زیرا شما با استفاده از گیت کنترل تردد دژبان تازه وارد خانواده دژبان شده و این به عنوان یک تعهد برای ما محسوب می شود که محصول ما باید برای شما بدون هیچ نقصی کار کند.

۳-بلوغ محصول: گیت کنترل تردد دژبان به عنوان یک محصول بالغ و کم نقص محسوب می شود. به طوری که  مشکل اخلال در عملکرد را برای سازمان شما ایجاد نمی کند.