بررسی ویژگی‌ها و مزایای نرم افزار حراست تحت وب

بررسی ویژگی‌ها و مزایای نرم افزار حراست تحت وب

نرم افزار حراست تحت وب گامی جدید در جهت پیشبرد اهداف امنیتی و کنترل بر یک سازمان است. این نرم افزار با توجه به قابلیت استفاده‌ی آسان و بدون نیاز به سیستم عاملی خاص به سرعت جایگاه ویژه‌ای در میان اتوماسیون‌های حراست و کنترل تردد پیدا کرده است. مزایای این نرم افزار با توجه به این به سخت افزار با شرایط خاص برای نصب احتیاج ندارد، قابل توجه است و همین موجب شده است به آرامی جای نسخه‌های قبلی که تحت وب نیستند را بگیرد.

در این مقاله کاربرد و مزایای اتوماسیون حراست تحت وب را تحت بررسی قرار می‌دهیم و اطلاعاتی را در مورد آن ارائه خواهیم داد. تا پایان این مقاله‌ی کوتاه با ما همراه باشید.

کاربرد و مزایای نرم افزار حراست تحت وب

امروزه اتوماسیون‌های حراست نقش ویژه‌ای در تأمین امنیت سازمان‌ها و ادارات دارند. با استفاده از اتوماسیون‌های حراست تا حد زیادی از نیاز به نیروی انسانی کاسته شده است و همین موجب صرفه جویی در هزینه‌های سازمان می‌شود. اتوماسیون حراست نسبت به نسخه‌های قبلی که روی سیستم نصب می‌شوند، کاربری راحت‌تری دارد. این نرم افزار همچنین قابلیت تطبیق با سایر سیستم‌ها و اتوماسیون‌های اداری مانند اتوماسیون حضور غیاب، نرم افزار پلاک خوان، گیت کنترل تردد و … را دارد.

مزایای استفاده از اتوماسیون حراست

استفاده از اتوماسیون حراست و همچنین نسخه تحت وب آن این امکان را به مدیران می‌دهد تا بتوانند به یک بانک اطلاعاتی از داده‌های طبقه بندی شده دسترسی پیدا کنند. این داده‌ها می‌تواند اطلاعات مراجعین، کارمندان و دیگر موارد مربوط به حراست و انتظامات باشد. دقت این نرم افزارها بسیار بالا است و امکان بروز اشتباه در این سیستم‌ها بسیار کمتر خواهد بود. استفاده از اتوماسیون ‌های حراست و تحت وب آن صرفه جویی در وقت، هزینه و منابع انسانی را در پی خواهد داشت. این نرم افزار ها برای سازمان های بزرگ کاربرد دارند اما اتوماسیون ابری حراست دژبان به تازگی این معادله را به هم زده است

اطلاعات تماس