گیت کنترل تردد شیشه ای ، کاربرد و موارد استفاده

گیت کنترل تردد شیشه ای ، کاربرد و موارد استفاده

گیت کنترل تردد شیشه ای یکی از انواع گیت‌های کنترل تردد است که به وفور برای کنترل تردد در مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیت ها همانند اتوماسیون حراست و نرم افزار پلاک خوان بسیار کاربردی هستند،در این مقاله کاربر گیت کنترل تردد شیشه‌ای و انواع آن را به صورت اجمالی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم. دلیل این که به این نوع گیت‌های گیت کنترل تردد شیشه‌ای گفته می‌شود به دلیل باله‌هایی شفاف است که در این گیت‌ها استفاده می‌شود.

انواع گیت کنترل تردد شیشه‌ ای

گیت‌ کنترل تردد شیشه‌ ای مدل فلپ

 

گیت‌ کنترل تردد شیشه‌ ای مدل فلپ برای کنترل عبور و مرور افراد و همچنین در سیستم حضور و غیاب ادارات و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیت کنترل تردد فلپ دارای باله‌هایی برای جلوگیری از عبور افراد می‌باشد که می‌توان در مواقع لزوم این باله‌ها را بست تا امکان ورود و خروج به سازمان وجود نداشته باشد. باله‌ها عموماً از جنس پی وی سی شفاف هستند.

گیت‌های کنترل تردد شیشه‌ای اسلایدی

 

گیت کنترل تردد شیشه‌ای اسلایدی پر کاربردترین از بین انواع گیت کنترل تردد شیشه‌ای است که بیشتر ما آن‌ها را در ایستگاه‌های مترو دیده‌ایم. به دلیل استفاده زیاد از این نوع گیت‌ها در ایستگاه‌های مترو به آن‌ها گیت‌های کنترل تردد مترویی نیز گفته می‌شود. کاربرد کنترل تردد شیشه‌ای در ایستگاه‌های مترو برای چک کردن بلیط مسافران و مناسب بودن آن برای این محیط‌ها باعث شده است که این گیت‌ها برای مترو بهترین گزینه باشند.

انواع قرار گیری گیت‌های کنترل تردد شیشه ای

به طور کلی گیت‌های کنترل تردد به دو صورت در مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند:

1- گیت شیشه‌ای کناری

2- گیت شیشه‌ای میانی

گیت کنترل تردد شیشه ای کناری فقط از یک سمت دارای باله می‌باشند ولی گیت‌های کنترل تردد شیشه‌ای میانی از هر دو سمت دارای باله هستند و به همین علت برای مکان‌هایی که نیاز به قرار گیری چند گیت کنار هم می‌باشد از آن‌ها استفاده می‌شود.

اطلاعات تماس